2014. szeptember 15., hétfő

Bemutatkozom

Sziasztok!Ennek a blognak én lennék az egyetlen írója és arra gondoltam hogy még mielőtt belecsapnék a lecsóba kicsit írok magamról meg arról hogy tulajdonképpen mi is ez a blog és hogy miféle őrült pillanatnak köszönhető eme szintén idióta ötlet hogy én most titeket kedves olvasókat beavatva írjak az életemről és következmény mentesen megmondjam a véleményemet és hát igen valamit már most le kell szögeznem... ha én írásba fogok abból semmi jó sem sülhet ki.
Nos egy hosszú bevezető beszéd után bele is fogok a bemutatkozásom megírásába ami őszintén mondom nem lesz egyszerű a dolog. Szóval író nevem Wondi ami a becézése annak hogy Wonder Panda. Mint a blog címéből is gondolhatjátok megőrülök a pandákért és még elég sok másért is de nem szeretném húzni az időt mert nem hinném hogy a bemutatkozás miatt jöttetek :). Ez a blog egy spontán ötlet volt mert én is szerettem volna megmondani a véleményem egy adott témával kapcsolatban mert hogy őszinte legyek ami a szívemen az a számon alapon működök így megmondom ha valami nem tetszik.Az iskolakezdés miatt rengeteg ideig még belefogni sem volt ídőm na de majd most! Készüljetek mert a blog megnyitja kapuit 3......2......1...........  A BLOG EZENNEL KITÁRJA KAPUIT AZ ÉRDEKLŐDŐK FELÉ :)
Köszönöm hogy elolvastátok! Hamarosan jön az új bejegyzés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése