2014. szeptember 15., hétfő

Koncert

Helló Pandák!Első bejegyzésként egy kis történetet hoztam nektek ami inkább a személyes kategóriába sorolható ugyanis elmesélem életem egyik fontos eseményét ami nem lesz más mint életem első és remélhetőleg nem utolsó koncertje.

Nos minden nagyjából egy héttel a koncert előtt kezdődött mikoris a szokásos rutinomhoz híven beléptem a facebookba trálálá megnézem az értesítéseket válaszolok az üzikre aztán go tévézni. Végül is egy hang súgta hogy lapozzam végig a kezdőlapot is aztán megpillantottam a hirdetést ami olvastán felcsillant a szemem a Depresszió rakott ki információkat a nyár végi koncertekről és láttam hogy lesz egy nyárzáró buli Budapesten is a Budapest parkban.Azt hittem hogy nehéz lesz meggyőznöm a szüleimet mert eleve nem szeretik ezt a fajta zenei formát ( amiért én megőrülök )." Anya elmehetek a depi koncertre" kérdezem tök természetesen hogy hátha okét hallok.Kis technikai szünet és jött a válasz " Hol lesz?".Meglepődtem mert nyár elején volt egy koncert és már akkor letisztáztuk hogy fiatal vagyok egy Depresszió koncertre ezért nem adtam túl sok esélyt a dolognak. " Hát a Budapest Parkban itt nem messze " válaszoltam félénken. Bocsi nincs kedvem leírni a lényeg az , hogy anya elengedett csupán annyi komplikáció lépett fel így nem ő vitt el hanem a keresztanyám.A kereszttesóm a bátyja és a bátyja barátnője is jött de nem ment minden simán.Mielőtt még megkértem volna a keresztanyámat hogy elvigyen azelőtt is történtek dolgok mivel igaz hogy megmondom a véleményemet de hihetetlenül félénk vagyok ha felnőttekkel való beszélgetésről van szó.Úgyhogy nem mertem megkérni a saját keresztanyámat amit rettenetesen szégyellek :/.De a végén anya titokban kérte meg a kereszteanyámat hogy vigyen el hogy addig is főjek a levesemben. De végül is eljutottunk és amit először észrevettem hogy én vagyok egyedül térdgatyában De amint bementünk elszállt minden aggodalmam mert furábbnál-furább emberekkel kerültem szembe.A koncertről annyit hogy eleinte féltem mert nem tudtam mit kellcsinálni de aztán rájöttem hogy azt amit akarok így a második dalnál már nem volt para.Rettenetesen élveztem és ha minden jól meg megyek lemezbemutatóra is novemberben.Ja és a jegyet hőpapírra nyomtatták így nem tudom le laminálni mint emléket xD

Bocsi hogy ilyen rövidkére sikeredett de akit érdekel szívesen leírom hosszabban is csak nem akarom a részletekkel untatni a népet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése